Translate

dijous, 17 d’octubre del 2013

50è aniversari de la mort de Jean Cocteau

https://www.lacasaencendida.es/page/id-1-1143-0-102075-
445792-102076-0.go
El dia 11 d'octubre de 2013 feia 50 anys de la mort d'en Cocteau. Aprofitant que era a Madrid, ahir vaig pasar per La Casa Encendida perquè es finalitzava un cicle de dues jornades sobre Cocteau amb conferències i projeccions. 

Vaig arribar tard, però vaig arribar. I vaig poder tenir el gust de sentir la ponència que clausurava el cicle y parlava del Cocteau poeta i viatger i dels seus vincles amb Jules Verne i l'etnografia. Molt interessant. 

A l'acabar, van posar La villa Santo Sospir i em va encantar! Resulta que al Cocteau no se li va ocorrer un altra cosa que pintar escenes mitològiques a les parets i les portes de la casa. Són xulíssimes i s'hi t'agrada la mitología tant com a mi, encara disfrutaràs més!. 

D'altra banda, la setmana passada vaig veure "Le sang d'ún poète", del 1930. I aquí, una efemèride amb proposta que vaig fer amb el Powtoon!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada